شلوار جین جزو آیتم های اصلی کمد لباسه، اما شلوار جین خوش دوخت و با سنگشور جذاب اصلی ترین آیتم کمد خوش استایل هاست، پس اگر شما هم میخوایید با یه شلوار ایده آل خوش استایل باشید با ما همراه باشید تا یک ترفند عالی برای سنگشور شلوار قدیمی بهتون آموزش بدیم.

قطعا شمام هم مثل من به سختی شلوار جینی که از نظر دوخت و تنخور عالی باشه پیدا میکنید و تو کمدتون شلوار جین قدیمی که دوختش عالیه اما رنگش قدیمی شده دارید و دلتون نمیاد دور بندازیدش. پس به فکر یه تغییر عالی تو شلوارتون باشید که من اینجا مرحله مرحله با عکس براتون توضیح میدم.

مواد لازم:

آبپاش

وایتکس

آب

ماسک و دستکش برای مراقبت از ریه و گلو هنگام کار با وایتکس واجبه

توجه: به مقدار و نکاتی که گفته شده با دقت توجه کنید تا رنگ جین شما در برخورد با وایتکس قرمز نشه.

 مراجعه کنید و به صورت کامل آموزششوببینید.rakht.store برای دیدن فیلم این مقاله ترفندی رخت میتونید به پیج اینستاگرام

مرحله اول:

داخل آبپاش آب بریزید و مقداری وایتکس به آن اضافه کنید وخوب مخلوط کنید. نسبت آب و وایتکس 1 به 3 باشد یعنی اگر یک پیمانه وایتکس میریزید 3پیمانه هم آب بریزید. دقت کنید حتما از ماسک و دستکش  استفاده کنید که آسیبی به ریه و پوست دستتون وارد نشه

مرحله دوم:

شلوارو روی سطح تمیز زمین که نور مناسب داره بیندازید و شروع کنید روی قسمتی که میخوایید رنگ روشن تری داشته باشه با آبپاش حاوی وایتکس و آب اسپری کنید و بهش حدود پنج  دقیقه زمان بدید تا رنگش شروع به روشن شدن کنه و تا سه دقیقه فرصت دارید که به خوبی شلوارو آبکشی کنید.

مرحله سوم:

بعد از اتمام شستشو اطمینان حاصل کنید که وایتکس به خوبی از لباس شما پاک شده باشد تا باعث پوسیدگی نشود. سپس به صورت طاق باز بیندازید خشک شود، دقت کنید دور از نور مستقیم خورشید و در هوای آزاد خشک شود.

نمای نهایی کارو میتونید تو عکس پایین ببینید و نکته مهمی که هست اینکه شما مطابق سلیقه اتون میتونید برای رنگ باز کرد پارچه صبر کنید.

این نوع شلوار کاملا مناسب برای استایل کژوال است که پیشتر در مقاله  استایل کژوال چیست؟ برای شما شرح دادیم.